sty 03 2012

Wszędzie cię sprawdzą


Komentarze: 0

Praca w handlu wymaga umiejętności oraz doświadczenia, a także sporej wytrzymałości psychicznej, ponieważ szczególnie w trakcie pracy w sklepie trafić możemy na naprawdę męczących oraz nieprzyjemnych klientów, którzy są w stanie zamienić nasze życie w piekło. Nie wolno jednak okazywać swoich emocji, bo okazać się może, że niesympatyczny klient wykonuje właśnie badania mystery shopping a my jesteśmy ich obiektem. Nie możemy więc w żaden sposób pokazać swojej irytacji ani innych tego typu zachowań, ponieważ nasz kontakt z klientem w każdej chwili podlegać może ocenie. Sprzedawcy wiedzą, że badania mystery shopping mogą być przeprowadzone w każdym momencie ich pracy i że ich wyniki wpływają na ocenę pracy, a co za tym idzie, mają znaczenie przy decyzjach związanych z premiami, czy też z awansami. Dlatego, mając świadomość, że te właśnie badania mystery shopping mogą się odbyć w każdej chwili, muszą trzymać swoje nerwy na wodzy i nawet najbardziej nieuprzejmemu klientowi starać się pomóc i rozwiązać jego problemy. Choć to niełatwe zadanie, to sprzedawca musi je umieć wykonać.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz